Regulamin sprzedaży online

na spektakle (wydarzenia) organizowane
w Świdnickim Ośrodku Kultury lub przez Świdnicki Ośrodek Kultury

Organizatorem sprzedaży online poprzez stronę internetową sok.com.pl jest Świdnicki Ośrodek Kultury z siedzibą w Świdnicy, Rynek 43, NIP: 884-00-29-872, Regon 000586359, zwanym w dalszej części ŚOK.

§1

Sprzedaż biletów:

1/ Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a ŚOK zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu biletów na stronie sok.com.pl, tj.:
a/ złożenia przez Kupującego zamówienia online poprzez zakładkę: KUP BILET,
b/ wypełnienia formularza i wymaganych w nim danych,
c/ uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie poprzez system www.przelewy24.pl,
d/ otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail.

2/ Dokonanie zakupu biletów w systemie online oznacza akceptację przez Kupującego Regulaminu ŚOK.

3/ Podana cena biletu jest ceną brutto, zawiera należny podatek VAT, do niej naliczana jest opłata manipulacyjna serwisu Przelewy24.pl (1,9%).

4/ Kupujący po potwierdzeniu przyjęcia płatności poprzez system Przelewy24 otrzymuje na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej załącznik z biletem elektronicznym do samodzielnego wydruku. Każdy bilet oznaczony jest indywidualnym kodem. Kod generowany jest elektronicznie i udostępniany jedynie Kupującemu. Wstęp na wydarzenie jest możliwy tylko po okazaniu i weryfikacji biletu wstępu.

5/ W przypadku zakupu, w ramach jednego zamówienia, więcej niż jednego biletu, ale nie więcej niż dziesięciu sztuk, na wszystkich biletach widnieć będzie imię i nazwisko Kupującego. Jeżeli z biletów będzie korzystała inna osoba niż Kupujący, którego dane widnieć będą na bilecie, posiadacz biletu zobowiązany jest do wejścia na widownię razem z Kupującym, a w przypadku, gdy Kupujący będzie nieobecny, do udokumentowania faktu otrzymania biletu od Kupującego. W przypadku sytuacji spornych ŚOK zastrzega sobie prawo do zweryfikowania powyższych danych dot. przekazania biletu przez Kupującego osobom drugim.

6/ Po dokonaniu zakupu Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego skontrolowania otrzymanych biletów pod kątem ich zgodności ze złożonym zamówieniem.

7/ W systemie sprzedaży online można kupić bilety – w zależności od wydarzenia – w cenie normalnej lub ulgowej. Osoby, które zakupiły w systemie sprzedaży online bilety ulgowe, zobowiązane są do okazania pracownikom ŚOK przed wejściem na wydarzenie dokumentu uprawniającego do zniżki. Bilety ulgowe bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia na widownię – są nieważne.

8/ Bilet należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Przekazanie go przez Kupującego innej osobie, kopiowanie, zagubienie lub jego utrata, jak również udostępnienie biletu lub numeru identyfikatora zamówienia osobom trzecim, może uniemożliwić Kupującemu uczestnictwo w wydarzeniu, na które został zakupiony bilet.

9/ Kupujący, który nie chce skorzystać z możliwości samodzielnego wydruku biletu w domu (tzw. bilet elektroniczny), może – poprzez wybranie odpowiedniej opcji w momencie realizacji zakupu online – odebrać bilety w ŚOK. Klient zobowiązany jest przy odbiorze podać numer zamówienia (wygenerowany przez system i przesłany klientowi na podany e- mail) oraz okazać dokument potwierdzający tożsamość.

10/ Kupujący chcący otrzymać fakturę VAT zobowiązani są w procesie zamawiania zaznaczyć opcję „Faktura VAT” oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.

11/ Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

12/ System sprzedaży online umożliwia jednorazowo zakup nie więcej niż dziesięciu pojedynczych biletów na jedno wydarzenie. W przypadku konieczności zakupu większej liczby biletów ŚOK prosi o kontakt telefoniczny z Działem Organizacji Imprez.

13/ Sprzedaż biletów w Systemie online kończy się 24 godziny przed terminem (godziną) wydarzenia. ŚOK zastrzega sobie prawo do ustalania innego terminu zakończenia sprzedaży online i/lub prowadzenia sprzedaży biletów na dane wydarzenie tylko w punkcie sprzedaży w ŚOK bez konieczności podawania przyczyn. Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży online nie oznacza braku biletów w punkcie sprzedaży w ŚOK.

14/ ŚOK nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.

15/ ŚOK nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy24.

§2

Reklamacje, zwrot biletów:

1/ Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na wskazany adres mailowy: bilety@sok.com.pl lub w Dziale Impresariatu i Promocji w godzinach jego otwarcia.

2/ W przypadku, gdy wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie ŚOK, ŚOK przyjmować będzie zwroty biletów oraz dokonywać zwrotu wpłaconej kwoty stanowiącej wartość zakupionego biletu (z pominięciem opłaty prowizyjnej systemu Przelewy24) na podstawie pisemnego oświadczenia klienta o odstąpieniu od zakupu dostarczonego do ŚOK faxem lub mailem jako załącznik-skan, w terminie do 30 dni po odwołanym wydarzeniu. Zwrot będzie dokonany w takiej samej formie w jakiej nastąpiła zapłata za bilet.

3/ ŚOK nie przewiduje zwrotu biletów zakupionych w opcji online w sytuacji innej, niż wymieniona w pkt. 2 niniejszego paragrafu.

4/ Spektakle, koncerty i inne wydarzenia zaczynają się punktualnie, bilet traci ważność z momentem rozpoczęcia wydarzenia wskazanego na bilecie, co oznacza, że spóźniona osoba zgodnie z przyjętymi zasadami ŚOK będzie mogła wejść dopiero po przerwie, jeśli wydarzenie takową przewiduje. W przypadku braku przerwy Kupujący nie będzie mógł wejść na wydarzenie oraz domagać się zwrotu należności za bilet.

5/ Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność, nie podlegają zwrotowi.

§3

Ochrona danych Kupującego:

1/ Poprzez wypełnienie formularza zamówienia w systemie sprzedaży online na stronie ŚOK sok.com.pl Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez ŚOK danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.

2/ Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Świdnicki Ośrodek Kultury w ramach sprzedaży biletów automatycznie zostaną wykorzystywane także w celu przekazywania informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyrażanie zgody na ich otrzymywanie nie jest warunkiem realizacji zamówienia. Kupujący może ją anulować poprzez odznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia. Pozostawienie opcji oznacza zgodę Kupującego na otrzymywanie od ŚOK informacji o charakterze promocyjno-reklamowym.

3/ Dokonując zakupu online Kupujący zobowiązuje się do podania danych prawdziwych, kompletnych, zgodnych z prawem oraz niewprowadzających w błąd. Za wszelkie skutki powstałe w wyniku nieprawidłowego wypełnienia formularzy, wniosków i innych dokumentów w zakresie podanych danych, wyłączną odpowiedzialność ponosi Kupujący.

4/ Przechowywanie i przetwarzanie otrzymanych danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).

5/ Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualnienia.

§4

Postanowienia końcowe:

1/ Bilety zakupione w punkcie sprzedaży ŚOK oraz za pośrednictwem strony internetowej Świdnickiego Ośrodka Kultury nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.

2/ ŚOK nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego. ŚOK nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.

3/ ŚOK nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Kupującego.

4/ Wszystkie informacje na temat repertuaru, cennika oraz godzin pracy punktu sprzedaży biletów w ŚOK opublikowane zostały na stronie sok.com.pl.

5/ ŚOK zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.

6/ Niniejszy Regulamin sprzedaży online dostępny jest na stronie internetowej ŚOK oraz w punkcie sprzedaży biletów.

Don't assume
Don't assume